Zostań akademickim Ambasadorem Grupy Azoty

166

Studenci II i III roku uniwersytetów, uczelni technicznych, ekonomicznych i przyrodniczych przyczynią się do promowania Grupy jako atrakcyjnego pracodawcy wśród młodzieży.
„Ambasador Marki Grupa Azoty” – to nowy program, którego celem jest budowa profesjonalnego wizerunku Grupy jako pracodawcy w środowiskach akademickich. Chcąc wziąć udział w tym przedsięwzięciu, wystarczy wypełnić krótki formularz aplikacyjny do Programu Ambasador Marki Grupa Azoty na stronie grupa azoty.com/ambasador marki i załączyć aktualne CV.

W założeniu programu dynamiczny, kreatywny ambasador pełniący funkcję reprezentanta na uczelni może w znacznym stopniu podnieść zainteresowanie działaniami Grupy Azoty, a także zbudować jej pozytywny wizerunek jako pożądanego pracodawcy. Ambasadorzy Marki, studenci II i III roku, będą odpowiedzialni za bieżące śledzenie działań Grupy Azoty w mediach branżowych, przekazywanie informacji oraz wsparcie przy organizacji spotkań, seminariów, warsztatów, wydarzeń o charakterze promocyjnym. Będą uczestniczyli także w organizacji stoisk podczas uczelnianych targów pracy, zamieszczaniu materiałów informacyjno-promocyjnych na portalach społecznościowych. Będą stanowili pomost pomiędzy Grupą a środowiskiem studenckim. Dzięki dobremu dostępowi do informacji będą mogli być podstawowym źródłem wiedzy o Grupie dla swoich koleżanek i kolegów studentów. W zamian za skuteczną promocję Grupy Azoty Ambasadorów czekać będą benefity, w tym również materialne. W zamian za współpracę studenci otrzymają m.in. miesięczne stypendia ambasadorskie, bilety komunikacji miejskiej, możliwość zwiedzania zakładów.
– Grupa Azoty aktywnie reaguje na zmiany, jakie zachodzą w rzeczywistości gospodarczej. Wdrażamy wiele usprawnień zarządczych, które pozwalają nam skutecznie konkurować w skali międzynarodowej. Ze szczególnym zainteresowaniem podchodzimy do obszaru badań, rozwoju i innowacji, co określiliśmy jako jedno z priorytetowych zadań w zaktualizowanej w ubiegłym roku strategii. Dla tak szybko zmieniającej się i rozwijającej Grupy konieczne jest także poszukiwanie ludzi, którzy już w niedalekiej przyszłości będą stanowili o sile naszej firmy. Chcemy, aby pracowali dla nas najlepsi z najlepszych. Musimy ich do tego przekonać i zachęcić. Wzmacnianie profesjonalnego wizerunku pracodawcy staje się zatem koniecznością. Jednym ze sposobów wzmacniania tegoż wizerunku ma być nasz nowy program „Ambasador Marki Grupa Azoty” – podkreśla dr Wojciech Wardacki, prezes zarządu Grupy Azoty. Programy ambasadorskie od wielu lat cieszą się dużą popularnością wśród największych światowych korporacji, dbających o jakość kadr. Podążając ich tropem, a jednocześnie chcąc pozostać konkurencyjnym na rynku chemicznym, Grupa Azoty tworzy własny program.
– Aby zostać Ambasadorem Marki Grupa Azoty, nie trzeba być studentem chemii. Podobnie jak pracownicy Grupy Azoty to nie tylko utalentowani chemicy, ale także absolwenci innych kierunków, tak i Ambasadorami Marki mają być osoby reprezentujące uczelnie wyższe o różnych profilach kształcenia – podkreśla Grzegorz Kądzielawski, wiceprezes Grupy Azoty.




Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Protection Plugin made by Web Hosting