Uczniowie „Dwunastki” wygrali nawet z licealistami

W Centrum Obsługi Inwestora Kędzierzyńsko-Kozielskiego Parku Przemysłowego 27 marca odbył się finał konkursu „Kędzierzyn-Koźle miastem dobrej chemii – społeczna kampania reklamowa”.

Decyzją Komisji Konkursowej I miejsce przyznane zostało Publicznej Szkole Podstawowej nr 12, reprezentowanej przez Marcela Kucypera, Maję Kaczmar i Zuzannę Rajtar. II miejsce zajął Zespół Szkół nr 3 ze Sławięcic w składzie: Martyna Krazińska, Michalina Turczyniewicz i Anna Niederfeld. III pozycja przypadła Zespołowi Szkół Żeglugi Śródlądowej reprezentowanemu przez Jakub Głąba, Jakuba Jelitę i Dominika Cedzicha. A IV lokatę przyznano uczniom II Liceum Ogólnokształcącego: Michałowi Nawrockiemu i Zofii Czerwińskiej.

Do końcowego etapu przystąpiły 4 z 8 zgłoszonych placówek. Zgodnie z regulaminem, aby wziąć udział w konkursie młodzież w maksymalnie 3-osobowych zespołach zobowiązana była do opracowania opisu projektu wraz z określeniem celu i grupy, do której przekaz jest kierowany. Należało zaprojektować nazwę dla kampanii wraz z logo, grafiką i hasłem oraz dowolnie rozszerzyć wzbogacając projekt o elementy dodatkowe – jak np. projekt reklamy prasowej, plakatu, ulotki, billboardu tekstu lub cyklu tekstów przedmiotowych na potrzeby mediów, w tym również społecznościowych, spotu radiowego czy też np. reklamy telewizyjnej.

Konkurs poprzedzony był warsztatami projektowania kampanii wraz z określaniem grupy docelowej i umiejętnym budowaniem przekazu wraz z doborem dostępnych kanałów komunikacji.

REKLAMA



Protection Plugin made by Web Hosting