Po dowód rejestracyjny albo “prawko” wejdziemy sprawniej

Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu zmienia zasady przyjmowania petentów z wydziale komunikacji. Mieszkańcy na tym skorzystają.

Wydział komunikacji kędzierzyńskiego starostwa jest najbardziej obleganą instytucją powiatową w mieście. Wszystko z powodu mnogości spraw jakimi zajmują się tutejsi urzędnicy.

Władze powiatu postanowiły usprawnić zasady korzystania z wydziału. Przede wszystkim od wtorku ma jeden numer telefonu – 77 405 27 35. Po sprecyzowaniu tematu rozmowy urzędnik połączy nas z odpowiednią komórką.

Trwają również przygotowania do uruchomienia systemu zarządzania klientem. Dzięki temu skróci się czas oczekiwania w kolejce do okienka. Rzecznik prasowy starostwa Adam Lecibil zapewnia, że to usprawni obsługę klientów.

– W praktyce petenci będą mieć możliwość zaplanowania wizyty w wydziale Komunikacji i Transportu przez Internet lub na miejscu poprzez automat biletowy – wyjaśnia Adam Lecibil.

Na pobranym bilecie z automatu biletowego będą następujące informacje: zakres sprawy, numer biletu, czas oczekiwania, ilość osób przede mną i inne informacje szczegółowe. Klienci będą dobrze poinformowani, ponieważ informacje wyświetlone zostaną na ekranie głównym zlokalizowanym w miejscu oczekiwania, natomiast dodatkowo poprzez wyświetlacze typu LED na konkretnych stanowiskach pracy.

– Każdy będzie zapraszany do stanowiska natychmiast, kiedy pojawi się taka możliwość. Pracownik zobaczy na swoim komputerze zaraz po pobraniu biletu, że ktoś do niego oczekuje. Kiedy zakończy bieżącą pracę, wezwie do pokoju taką osobę – wyjaśnia Adam Lecibil.

fot. Starostwo KK

REKLAMA



Protection Plugin made by Web Hosting