Opolska Marka dla firm, instytucji i ludzi z Kędzierzyna-Koźla

Cztery podmioty z naszego powiatu zostały wyróżnione przez samorząd województwa opolskiego. Nagrody wręczono w Grudyni.

Celem Konkursu „Opolska Marka” jest wyłonienie najlepszych produktów, usług, inicjatyw i pracodawców w województwie opolskim oraz szerokie promowanie opolskich przedsiębiorców, organizacji pozarządowych i innych podmiotów na rynku lokalnym, regionalnym, krajowym i zagranicznym.

W Grudyni odbyło się wręczenie statuetek za tegoroczną edycję konkursu. Zwycięzców uhonorowali marszałek Andrzej Buła i członek zarządu województwa Antoni Konopka. Gospodarz spotkania – Sady Lech Grudynia – to laureat w kategorii „mój mały biznes”. Tym, co podbiło serca jurorów, były jabłka z Grudyni, dostępne przez 24 godziny na dobę w innowacyjnym i bezpiecznym w czasie pandemii jabłkomacie. Maria Lechoszest z Sadów mówi, że pomysł się spodobał. – Początkowo sami zastanawialiśmy się, jak to będzie wyglądało. A teraz ludzie przyjeżdżają i w dzień, i w nocy. Najwięcej przed i po pracy, a weekendy są po prostu szalone – podkreśla Maria Lechoszest z Sadów.

W kategorii „usługa/produkt on-line” nagrodę zdobyła Kinka Karolina Wilk, która została doceniona za imponującą siłę przebicia wśród licznych portali blogerskich, zdobyte nagrody na poziomie krajowym oraz odnalezienie się z pomysłem w trudnych czasach pandemii.

W kategorii „pracodawca roku” laureatem została Społeczna Szkoła Podstawowa w Mechnicy. Jej kierownictwo stworzyło dobre warunki pracy oraz polityki motywowania pracowników, dzięki którym osiągają sukcesy, tworząc spełniony, doceniony zespół.

Laureatem w kategorii “Opolskie się wspiera” została z kolei firma Smart.net Dom Marketingowy Adama Liszki. Jury przyznało tę nagrodę za działania, służące zwiększeniu zaufania do pracowników służby zdrowia, przeciwdziałaniu nieprawdziwym i krzywdzącym opiniom o środowisku medycznym oraz za profesjonalne pokazanie specyfiki pracy służb medycznych w dobie pandemii. Firma zrealizowała chwytający za serce projekt medialny, w którym pokazała codzienność i towarzyszące jej emocji ludzi, stojących w pierwszym szeregu walki z COVOID-19.

REKLAMA



Protection Plugin made by Web Hosting